Suma Gestió Tributària, organisme tributari de la Diputació d’Alacant, ha llançat el seu nou servici de cita prèvia online per a facilitar que els ciutadans puguen concertar un dia i una hora per a poder ser atesos en qualsevol de les 45 oficines de l’organisme.
Es tracta d’un nou servei desenvolupat per SumaInnova, la Divisió d’Innovació de l’organisme, que prèviament s’ha estat testant durant diversos mesos en diverses oficines de forma pilot i que té per objecte proporcionar les màximes facilitats als contribuents i millorar l’atenció que se’ls presta.
Este servici no estava disponible fins a aquest moment i es va començar a desenvolupar enguany per a atendre el feedback dels usuaris que així ho reclamaven.
Els ciutadans poden sol·licitar la seua cita prèvia directament a través de la web de l’organisme (www.suma.es), així com anul·lar-la en cas necessari i demanar una nova. Esta opció està disponible per a totes les oficines i es pot realitzar des de qualsevol tipus de dispositiu.
El procediment és ràpid i molt senzill. Per a sol·licitar la cita prèvia online, no és necessari aportar cap mena de documentació i l’usuari rebrà directament la confirmació amb totes les dades de la cita en el seu correu electrònic. Esta informació també podrà consultar-se en la web.
Sol·licitar la cita prèvia en Suma per telèfon
Els contribuents també podran sol·licitar la seua cita prèvia per telèfon, cridant al servei d’Atenció al Contribuent (965 292 000), que està disponible de dilluns a divendres en horari ininterromput de 8 a 21 hores i els dissabtes de 10 a 14 hores, parant atenció en castellà, valencià, anglés, francés, alemany i rus.
Els ciutadans també tenen a la seua disposició els Punts d’Atenció Digital (PAD) de les oficines per a poder sol·licitar la seua cita prèvia online, amb l’assistència d’un agent si així ho requereixen.