El municipi de Finestrat comptarà des de hui amb una oficina de Suma Gestió Tributària amb l’objectiu d’acostar i millorar l’atenció als contribuents d’esta localitat i de les poblacions veïnes de Relleu, Orxeta i Sella.

El president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, ha inaugurat este matí les noves dependències, situades en l’Avinguda Reverend Maximiliano López Escudero nº2 de Finestrat, acompanyat per l’alcalde, Juan Francisco Pérez Llorca, la vicepresidenta de Suma i diputada de Tresoreria, María Gómez, els diputats José Ramón González de Zárate i Bernabé Cano, i el director de l’organisme, José Antonio Belso.

Gràcies a esta nova oficina, els habitants d’aquests quatre municipis podran realitzar a partir d’ara les seues gestions tributàries de manera presencial més ràpid i còmodament, evitant haver de desplaçar-se fins a les dependències que Suma té a La Vila Joiosa, ja que fins ara eren les més pròximes”, ha indicat Mazón, qui ha ressaltat, entre altres avantatges per als ciutadans, les facilitats d’aparcament de la zona i la proximitat de l’oficina a diferents entitats bancàries col·laboradores.

En este sentit, ha defensat “el compromís de la Diputació d’Alacant amb els pobles més xicotets, treballant per a millorar i ampliar els servicis que es presten per a d’esta manera garantir la igualtat d’oportunitats a tots els ciutadans, visquen on visquen”.

Les noves dependències de Suma, que obriran les seues portes dilluns 31 de gener ve ocupen una superfície de 84 metres quadrats, a més de complir tots els paràmetres d’accessibilitat arquitectònica. L’horari d’atenció al públic serà de 9.00 a 12.00 hores.

L’oficina de Finestrat és la número 46 de l’organisme tributari a la província, a més de la Central, i se suma a la resta de dependència que Suma té en esta comarca: Benidorm, la Vila Joiosa, L’Alfàs del Pi, La Nucia, Altea i Callosa d’en Sarrià.

Sobre este tema, María Gómez ha insistit, per part seua, que “l’objectiu de Suma és millorar contínuament l’atenció a ciutadans i ajuntaments, en este cas acostant l’administració per a garantir una atenció presencial més accessible i ràpida”.

Finestrat, Relleu, Orxeta i Sella tenen delegada en Suma la gestió dels principals impostos i taxes, com l’IBI, IAE, IVTM, la taxa de fems o les sancions de trànsit, segons ha explicat el director de l’organisme, José Antonio Belso, qui ha recordat que, a més d’esta oficina, “Suma posa a la disposició dels contribuents una àmplia varietat de canals, tant presencials com digitals, perquè puguen realitzar les seues consultes i complir amb les seues obligacions tributàries”.

Per part seua, Juan Francisco Pérez Llorca ha assenyalat que per a la localitat “es tracta d’un servici molt important del qual mancàvem” i ha explicat que a partir del pròxim dilluns “l’oficina obrirà tots els dies per a atendre els veïns de Finestrat i també als pobles més xicotets de l’interior de la zona”.